Contact

feel free to contact us and we will
get back to you as soon as we can.
  • Head Office
  • Gwanggyo R&D Center
  • USA Office

(34141) BVC #121, 125 Gwahak-ro, Yuseong-
gu, Daejeon, Repulic of Korea

Google map

  • TEL + 82-70-8723-0566
  • FAX + 82-70-7966-0567

info@ztibio.com

(16229) 2F GyeongGi-do Business & Science Accelerator, 107 GwangGyo-ro, YeongTong-gu, SuWon-ci, GyeongGi-do, Republic of Korea

Google map

  • TEL + 82-31-213-0566
  • FAX + 82-31-213-0567

info@ztibio.com

9550 Zionsville Rd Suite 1, Indianapolis, IN 46268, United States

Google map

info@ztibio.com

Standard Radiopharmaceuticals
for Theragnostic Oncology

этномәдени білім беру - этномәдени білім беру презентация

페이지 정보

profile_image
작성자 Augustus Martyn
댓글 0건 조회 28회 작성일 24-09-23 23:09

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
этномәдени білім беру - этномәдени білім беру презентация [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

DK. Dinara Kadirbek. Updated. Transcript. Қазақстанда этномәдени білім берудің мәні мен мазмұны. Орындаған: Кәдірбек Д.А (МПИ-20-1нк) Тексерген: п.ғ.д., проф. Алметов Н.Ш. Шымкент, 2022ж. Қазақстан Республикасының азаматы ретінде білім алушыларды тәрбилеудің тұтастығы жөніндегі мемлекет саясатының бағыты Қазақстан. Тұсаукесер – презентация, айдар 1.2 Қазіргі білім беру жүйесіндегі этномәдени бағыттың әлеуметтік ескеріп білім берудің пайдасына тоқталған. Яғни. Білім беру жүйесінің басты міндеті жеке тұлғаның ұлттық және жалпы адамзат-тық құндылықтар негізінде қалыптасуы мен дамуы және оның кәсіби жетілуі үшін қажетті жағдайлар жасау; баланың тәрбиелену, білім алу және жан-жақты қалыптасу, ана тілін, ұлттық салт дәстүрлерді сақтау, ақпараттану, ден-саулығын нығайту сияқты құқықтарын іске асыру болып. Зерттеу тақырыбы: Жалпы білім беретін мектептерде этномәдени бірліктерді оқыту әдістемесі (8-9 сыныптар бойынша) Зерттеудің мақсаты: 8-9 сынып оқушысына этномәдени бірліктерді оқытудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін айқындау, әдістемесін ұсыну. Зерттеудің міндеттері: Этномәдени бірліктерді оқытудың лингвистикалық аспектілерін айқындау. Пән: «Философия» Дәріс-презентация Білім, ғылым, техника және технологиялар философиясы Құрастырған: әлеуметтік ғылымдарының магистрі Ғабит ХАФИЗ Павлодар 2022 -2023 оқу жылы. Ересек топтарына салауатты өмір салты орталығынан мамандар келіп балаларға денсаулық жайлы мағұлмат берді презентация көрсетілді. Және тазалық. By Г Сарканбаева 2022 — Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» Заңында, ҚР-ның этномәдени білім беру тұжырымдамасы мен осы салада басылым көрген басқа. Этномәдени білім беру дегеніміз жастарға шығармашылығын дамытатаын мүмкіндіктер, ұлтымыздың бай мәдениеті, ұлттық болмыс, тарихы. Қазақстандық білім беру жүйесінде көпмәдениетті тұлғаны қалыптастырудың мазмұндық негізі оның жүйе құраушы элементтері тілі мен халықтық көркем мәдениеті басым этномәдениеттің кешенді дамуына, оның функциялары мен құндылықтарын түсінуге, этномәдениеттің плюрализмін және олардың даму жолдарын түсінуге негізделген. By Г Сарканбаева 2022 — Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы» Заңында, ҚР-ның этномәдени білім беру тұжырымдамасы мен осы салада басылым көрген басқа. Қазақстандық білім беру жүйесінде көпмәдениетті тұлғаны қалыптастырудың мазмұндық негізі оның жүйе құраушы элементтері тілі мен халықтық көркем мәдениеті басым этномәдениеттің кешенді дамуына, оның функциялары мен құндылықтарын түсінуге, этномәдениеттің плюрализмін және олардың даму жолдарын түсінуге негізделген. Этномәдени білім беру дегеніміз жастарға шығармашылығын дамытатаын мүмкіндіктер, ұлтымыздың бай мәдениеті, ұлттық болмыс, тарихы. Қазақстан Республикасының азаматы ретінде білім алушыларды тәрбилеудің тұтастығы жөніндегі мемлекет саясатының бағыты Қазақстан.






решение проблем некоторых предметных областей
бастауыш сынып іс шаралар жоспары
қыс туралы мәтін 3 сынып
абстракционизмнің негізін салушы
зерделеу жұмыстарын ұйымдастыру баяндама

.
==============================================================

~~~~~ бауыржан момышұлы жауынгердің тұлғасы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.